Update: start van het nieuwe schooljaar

En plots was het hier een week muisstil… Maar niet zonder reden! Om mij volledig te focussen op de nieuwe start van het schooljaar en bij te praten met al mijn kotgenoten, had ik besloten om mijn blog eventjes stil te leggen. Hieronder vertel ik jullie meer! Als ik volgende week weer wat aangepast ben aan het nieuwe ritme zal ik met veel plezier weer verder bloggen!

20170917_193056

Zondag vertrok ik naar kot om maandag aan mijn 1e schooldag te starten. Wat was het leuk om al mijn kotgenoten terug te zien. Ik zit op een kot van 18 personen. Wat best wel een grote groep is, maar ook zo leuk. Ik heb het geluk gehad dat we met een groot deel samen als nieuweling begonnen en nu dus allemaal aan ons 3e jaar op kot beginnen. Dit zorgt ervoor dat we echt wel een hechte groep geworden zijn. Bij een nieuw schooljaar horen er natuurlijk ook nieuwe kotgenoten want er zijn altijd wel studenten die vertrekken en nieuwe die erbij komen. Het is altijd wel spannend om te ontdekken wie de nieuwe zijn.

Natuurlijk bestaat het nieuwe schooljaar niet enkel uit plezier op kot, er moeten ook nog lessen gevolgd worden. Ik begin dit jaar aan mijn 3e en laatste jaar eventmanagement hierbij hoort dus ook een stage en bachelorproef. Het beloofd een druk jaar te worden met veel te organiseren evenementen en opdrachten. Soms vraag ik mij af hoe ik het allemaal zal doen, maar ik zie deze uitdaging zeker zitten.

Altijd spannend zo’n nieuw begin. Hoe ging jullie eerste school-/werkdag na de vakantie? Of ben je nog niet begonnen?

Liefs, Ine

 

Geef een reactie

