Last summer outfit

Ik vrees dat dit toch echt wel mijn allerlaatste zomerse outfit wordt. Het is de allerlaatste outfit van Lissabon en tegenwoordig is het geen zomerweer meer in België. Helaas! Ik beweer niet dat de zomer mijn favoriete seizoen is. Volgens mij hebben alle seizoenen wel hun charme.  De zomer met het warme weer, de lange zomeravonden en zwierige jurkjes kan ik heel hard appreciëren. Net als de herfst met alle gekleurde blaadjes. De winter met hopelijk wat sneeuw en gezellige avonden in de zetel. De lente met zijn prachtige bloesems. Alle seizoenen zijn op hun eigen manier fantastisch, maar na de zomer merk ik toch dat ik altijd ietsje meer moeite heb om mij aan te passen terwijl ik bij de winter soms wel wat verlang naar de zomer.

Wat is jullie favoriete seizoen?

Liefs, Ine

Inemiene-Lissabon 3.2Inemiene-Lissabon 3.3Inemiene-Lissabon 3.4

Inemiene-Lissabon 3.5
New Yorker kleedje – Mephisto sandalen – Bijou Brigitte oorbellen – Eternel handtas
2 gedachtes over “Last summer outfit

Geef een reactie

