Fisherman’s Bastion

Deze outfit droeg ik op citytrip in Boedapest. Die dag bezochten we het Fisherman’s Bastion, wat een prachtige locatie. We keken echt vol verbazing rond. Helaas was het een frisse dag met af en toe een spatje regen, dus deze outfit was misschien toch niet echt ideaal. Zoals je kunt merken op 1 van de foto’s had ik het best wel fris, maar ja niets aan te doen. Op zo’n locatie moet je daar niet meer aan denken en gewoon genieten van het zicht.Β 

Het rode topje vind ik echt een eyecatcher, door de felle kleur, maar ook door het kant met kraagje. Daarom besloot ik om het op een heel simpele manier te combineren. Door enkel zwarte stuks te dragen, kwam het bloesje echt tot z’n recht. Wat vinden jullie?

Liefs, Ine

DSC_0246DSC_0268.jpgDSC_0281DSC_0252DSC_0245

DSC_0235
Zara top – Vero Moda broek – Puma schoenen – onbekend truitje
3 gedachtes over “Fisherman’s Bastion

  1. Heel leuk die rode top! Je ziet inderdaad wel dat je het wat fris hebt haha, bloggerlife is afzien soms he haha. Ik vond Boedapest trouwens ook echt een geweldige stad! Zo mooi!

    Like

    • Dankje! Haha ja, soms wel wat afzien, zeker in de winter! Maar hier had ik toch echt wel het weer verkeerd ingeschat, ik verwachte veel mooier weer want de dag ervoor was het 26 graden πŸ˜‰

      Like

Geef een reactie

