Never forget your inner child

Mensen hebben altijd gezegd dat ik ietsje voor ben op mijn leeftijd, altijd al dat tikkeltje verstandiger. Dit kan best wel zijn allemaal, maar soms ben ik ook zo’n klein kind en daar kan ik enorm van genieten.

Liefst van al huppel ik overal naartoe, op het zebrapad neem ik nog steeds enkel de witte strepen en als er een drempel of verhoogje op mijn weg ligt wandel ik er gegarandeerd over. Van dansen en huppelen word ik intens geluk en als ik enthousiast ben, kan het best wel zijn dat ik begin te springen.

Dit gebeurde ook op deze zondag. Ik ging met mijn vader foto’s maken van mijn outfit op het pleintje in de buurt. Al dat serieus poseren is niet zo mijn ding, dus liet ik mij gewoon gaan op het speelplein. Ik liet het klein kind in mij helemaal los. Ik vond het fantastisch, heb me enorm geamuseerd en ondertussen nam mijn vader deze foto’s. Zo zie je geen fake glimlach, maar een Ine die intens gelukkig is.

Hebben jullie ook nog van die kinderlijke trekjes? πŸ˜‰

Liefs, Ine

IMGP1926IMGP1913IMGP1933IMGP1912IMGP1949IMGP1941

IMGP1920
Vero Moda sweater – trui van ZEB, merk onbekend – Adidas Neo schoenen – Pimkie leren jasje
5 gedachtes over “Never forget your inner child

Geef een reactie

