Smiley bag

Ik zag deze handtas in de winkel staan en ik moest hem hebben! Waarom? Omdat ik er gelukkig van werd. Toen ik de handtas voor het eerst zag, was het liefde op het eerste gezicht. Toch heb ik hem toen niet gekocht. Ik zocht een handtas waar mijn laptop mooi in zou passen en in deze paste nauwelijks een vierde van mijn laptop. Trots op mezelf verliet ik de winkel, ik had niets gekocht dat ik niet nodig had.

De zoektocht naar de goeie handtas ging verder, maar heel de middag kon ik deze smiley handtas niet vergeten. Ik werd er gewoon zo enthousiast van. Tegen de avond gingen we toch terug naar de winkel, daar zag ik weer deze prachtige tas, maar ik vond er ook de perfecte tas voor mijn laptop. Zoals je waarschijnlijk al doorhebt, liep ik niet met lege handen buiten maar met 2 goed gevulde πŸ˜‰

Zijn jullie al ooit zo verliefd geweest op een handtas?

Liefs Ine

Inemiene-smiley bagInemiene-smiley bag 38

7
Handtas van Woomen
3 gedachtes over “Smiley bag

Geef een reactie

