Indian summer

Als je mijn blog al een tijdje volgt, is het je misschien al opgevallen dat ik altijd jeansbroeken draag. Waarom? Ik hou er echt niet van om broeken te kopen. Er is altijd wel iets verkeerd, ofwel passen mijn billen er niet in, is de broek veel te lang of de taille te breed. Jep, het is altijd een struggle om een goeie broek te vinden. Ik ga dus enkel broeken kopen wanneer mijn andere broeken te versleten zijn om nog te dragen. Oeps! Als ik dan een goeie broek vind, koop ik meestal hetzelfde model in verschillende kleuren. Dan weet ik onmiddellijk dat ze goed zullen zitten.Β Lang verhaal om bij deze broek te komen πŸ˜‰

Bij deze broek was dat totaal niet het geval! Ik zag steeds vaker broeken met van die leuke streepjes en wou er al lang eens eentje proberen. Dat deed ik ook wanneer ik deze tegenkwam in Only. En wow, het passen was echt geen struggle! De broek is gemaakt van een rekbare stof en zat onmiddellijk als gegoten. Die kon ik dus zeker niet laten liggen! Broeken kopen was nog nooit zo leuk! En het verlengende effect van de verticale lijnen en de hoge taille is ook mooi meegenomen πŸ˜‰

Kennen jullie de struggle van het broeken passen?

Liefs, Ine

IMGP2003IMGP2045IMGP1980IMGP2039IMGP2012

IMGP2036
H&M T-shirt en topje – Only broek – Vero Moda vestje – Esprit schoenen
4 gedachtes over “Indian summer

Geef een reactie

