Interior details

Ik zit ondertussen al 3 jaar op kot en dit jaar is het eerste jaar dat ik echt gelukkig ben met mijn inrichting. Ik voel me echt thuis op mijn kot. Aangezien ik het zelf altijd leuk vind om bij anderen binnen te kijken, leek het mij leuk om enkele hoekjes van mijn kamer met jullie te delen.Β 

Het is een studentenkamer, dus best wel basic. Maar wel groter dan een gewone kamer aangezien ik er hele dagen in leef. Misschien zul je je afvragen als ik geen bureau heb, maar dit heb ik wel zeker, maar dit is meestal een rommeltje en zeker niet fotowaardig πŸ˜‰

Kijken jullie mee?

DSC_0385DSC_0395

Ik heb het geluk dat ik plaats heb voor een kleine zetel op mijn kot. Het is zeer basic en komt van de kringloopwinkel, maar het zit zo gemakkelijk! Hier breng ik dan ook vele uren door. Lekker ontspannen en een film of serie kijken.

De vetplant is mijn nieuwste aanwinst en ik ben er zo blij mee! Nu is mij salontafel echt af. Een plant, een beeldje en veeel kaarsjes maken het echt gezellig ’s avonds.

DSC_0409DSC_0399DSC_0413

In mijn “badkamer” heb ik gewerkt met rode accenten. De typische Ikea-kast met rode dozen, de rode bekers bij mijn lavabo, een rood tapijt voor mijn douche en een bizar rood ei (zie de laatste foto). Dit ei is echt een eyecather in mijn kamer, meestal staat het aan de kant, maar zoals je misschien wel kunt zien, kan ik het ook als stoel gebruiken wanneer er bezoek komt. Je kunt het ei ook opendoen en er spulletjes in opbergen.

DSC_0361

Mijn kamer is een duplex, wat er voor zorgt dat ik mijn werk- en slaapgedeelte helemaal van elkaar is afgezonderd. Dit is vooral een voordeel tijdens de examens. Dan studeer ik heel de dag beneden en wanneer ik mag ontspannen en slapen, ga ik naar boven. Daar staat mijn bed met mijn favoriete knuffel.

Hoe ziet jullie kot/kamer eruit?

Liefs, Ine

 

3 gedachtes over “Interior details

      • Haha, ik ben ermee begonnen op 1 januari dit jaar, dus de evolutie zal voor binnen een tweetal maanden zijn! Ik vergeet het ook wel standaard (lees: geen zin in) en doe het dan voor de voorbije twee maanden hahaha

        Like

Geef een reactie

