October highlights

Hey lieverds! Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie net zoals ik herfstvakantie of doet jullie school/werk daar niet aan mee? Het is ondertussen al 3 november, dus leek het mij leuk om terug te blikken op oktober en enkele hoogtepunten met jullie te delen. Zo vergeet ik zelf ook niet wat ik allemaal gedaan heb, want soms weet ik 2 dagen later al niet meer wat ik toen deed. Help! Hebben jullie dat ook soms?Β 

Begin deze maand ging ik met mijn stiefmama naar Floralux want ik was op zoek achter een leuk plantje voor mijn kot. Dit kon je hierΒ al zien. De winkel was al helemaal ingericht voor Kerstmis. Zo vroeg! Zelf hebben we geen kerstversiering gekocht. We waren nog helemaal niet in de kerstsfeer, nog steeds niet trouwens.

20171003_171119

Vives (mijn school) opende een nieuwe evenementenlocatie en hier was ik natuurlijk graag bij als toekomstig eventmanager. Ik vind het echt een mooie zaal en de hapjes waren heerlijk πŸ˜‰

20171011_210728

Dit was eerder een minpuntje aan oktober… Ik had namelijk al een examen. Bluh. Het goede nieuws is dat niemand van mijn klas gebuisd is, wat wil zeggen dat ik al voor 1 examen geslaagd ben dit jaar. Zo blij!

20171014_123251

Enkele weken geleden leek het mij wel een goed moment om al mijn zomerkleedjes uit mijn kast te halen en op te bergen tot volgende zomer. Zo heb ik meer plaats voor winterkleren en kan ik misschien weer gaan shoppen πŸ˜‰ Ik vond het wel een leuk gezicht zo al die kleurtjes en patroontjes bij elkaar. In de winter heb je dat toch minder.

20171015_224418

Djaz onze lieve kat is al enorm gegroeid. Hier lag ze schattig te slapen bovenop haar krabpaal.

Snapchat-718584451

Zelf heb ik enorm veel geslapen deze maand hihi. Ik had regelmatig geen les in de voormiddag wat betekende dat ik lekker lang kon uitslapen. Daar zeg ik nooit nee tegen!

20171020_103707

Voor school moest ik een vakbeurs bezoeken, dus ging ik naar Busworld in Kortrijk Expo. Best wel indrukwekkend om te zien al die bussen bij elkaar. Voor mensen die hier iets van kennen, kan ik wel geloven dat het echt interessant is, maar zelf ken ik niets van bussen en ik stond dus ook rap weer buiten eens mijn opdracht volbracht was.

 

Screenshot_20171028-222307

Vorig weekend ging ik naar een toneelstuk van Theater Rodenburg. De toneelspelers werden 24u opgesloten en moesten in die periode een toneelstuk uitwerken. Ik moet zeggend dat ik echt wel verrast was aangezien ik er eerlijk gezegd niet zoveel van verwachtte.

Hoe verliep oktober bij jullie? Veel toffe dingen gedaan?

Liefs, Ine

2 gedachtes over “October highlights

Geef een reactie

