Girl on the train

Iedere vrijdag en zondag neem ik de trein om van kot naar huis of omgekeerd te reizen.  Een tijdje geleden zat ik met mn zus in een volledig lege wagon. Wat zeldzaam is! Dit leek me de ideale kans om foto’s te maken. Vooral omdat het dat weekend zo’n regenachtig weer was en ik niet naar buiten kon om mijn outfit te fotograferen.

Het was een typische weekend outfit. Ik werkte heel het weekend voor school dus moest het vooral gemakkelijk zijn. Met een jeans en t-shirt kun je dus nooit iets verkeerd doen! Om zeker warm genoeg te hebben, combineerde ik het met een wollen trui. Dit zorgde trouwens voor een leuk kleuraccent in mijn outfit.

Op het moment dat ik dit schrijf, is het voor mij al weekend. Yes! Mijn lessen zijn morgen (vrijdag) weggevallen dus heb ik een dagje eerder gedaan met school. Wanneer begint jullie weekend?

Liefs, Ine

Inemiene_on the train_3Inemiene_on the train_2Inemiene_on the train_5

H&M striped t-shirt, Vero Moda broek en Terra die Siena trui

3 gedachtes over “Girl on the train

Geef een reactie

